人類の歴史に存在するゲームをすべてマスターしよう
検索
ログイン 登録
Name
0 / 2730
0
通知
99

ユーザーアカウント

設定 ログアウト

通知

新しい通知はありません。

言語

English 繁體中文 简体中文 Español Português Deutsch العربية français Русский 한국어 भारतीय
メニュー

フォーラム > 一般的なディスカッション

私の携帯電話からのアイデア

投稿者 Just Dropped By
2006-02-01 19:02:40
Just Dropped By
1
(翻訳者 Microsoft) 私は「自然公園」と呼ばれる便利なゲームを手に入れましたが、それはテトリススタイルのゲームです。
私は本当にそれを愛しているので、いつかここでそれを見たいと思いますが、何時間もそのような小さな画面を見つめるのにうんざりしています(それはあなたが知っている本当に痛いです)。

言う,それは2〜3異なるカラフルなボールを落とし、回転可能であるたびに言う。

一方、それらを置く場所のための指示に逆変性。

したがって、キー "Z" は左移動である可能性があります。

そして、右のための"X"。

スペースキーは回転ツールである可能性があります。

このアイデアがゲームを実行するのに役立つことを願っています。
乾杯。
(オリジナル) An Idea from My Cellphone

I got a game in the handy called "Natural Park" and it's some Tetris-styled game.
Would like to see it here one day since I really love it but am sick of staring at such a small screen for hours (it really hurts you know).

Say, each time it drops 2 to 3 different colorful balls and are rotatable.

Meanwhile contraolable in directing for places to put them.

Hence the key "Z" could be the left-moving.

And then "X" for the right.

The Space Key could be the rotating tool.

Hope this idea helps to carry the game out.
Cheers.
投稿者 Just Dropped By
2006-02-01 19:02:40
いいね!
返信する
Just Dropped By
(翻訳者 Microsoft) ご要望ありがとうございます。私はあなたが何を意味するか完全に得られないと思うが、私はゲームを取得し、それがどのように行くかを見ようとします。
(オリジナル) Thank you for your request. I think I don't fully get what you mean, but I'll try to get the game and see how it goes.
投稿者 Novel Games
2006-02-03 21:56:12
いいね!
返信する

返信する

返信するにはログインが必要です
ログイン 登録
#1 に返信する:
メッセージを入力してください
投稿者 %s
返答を投稿
送信中。。