2615
(Traduit) Mais pourquoi diable as-tu fait deux fautes d'orthographe dans « Chinese Chess » ? (« two steps » est bloqué et « degress ») Et pourquoi as-tu mal orthographié « meldng » dans « Multiplayer Rummy » ? Tu as failli mal orthographier « necesssary » dans plusieurs autres jeux de cartes sortis en même temps que le « Long Plait Solitaire », tu as également mal orthographié « fo » dans le « Mount Olympus Solitaire », et tu as indiqué que le « Gin Rummy » était pour 2 ou 4 joueurs, alors qu'il est en réalité pour 2 à 4 joueurs.
(Original) WHY
Why in the name did you make 2 spelling errors in Chinese Chess? (two steps is blocked and degress) And why did you misspell meldng in Multiplayer Rummy? You almost misspelled necesssary in several other card games released around Long Plait Solitaire and also misspelled fo in Mount Olympus Solitaire, and said that Gin Rummy is to 2 or 4 players, when it is actually 2 to 4 players.
Why in the name did you make 2 spelling errors in Chinese Chess? (two steps is blocked and degress) And why did you misspell meldng in Multiplayer Rummy? You almost misspelled necesssary in several other card games released around Long Plait Solitaire and also misspelled fo in Mount Olympus Solitaire, and said that Gin Rummy is to 2 or 4 players, when it is actually 2 to 4 players.
par AlexGordillo
2026-08-05 01:30:19
J’aime
Répondre
2615
(Traduit) En fait, je voulais dire « Irish Snap » au lieu de « Gin Rummy ». Et pourquoi tu mets des jours à corriger tes fautes de frappe ?
(Original) Actually, I meant Irish Snap instead of Gin Rummy. And why do you take days to fix typos?
par AlexGordillo
2026-08-05 01:31:54
J’aime
Répondre
En réponse au message #2 :
(Traduit) @AlexGordillo, merci de nous avoir signalé ces problèmes, nous allons les corriger dès que possible
(Original) @AlexGordillo , thank you for reporting the problems, we will fix as soon as possible
par Novel Games
2026-08-17 12:05:21
J’aime
Répondre